کلینیک سلام زندگی

ارائه خدمات:مددکاری– روانشناسی–روانپزشکی(مدیریت : مریم آقا مرادی)

مشاوره با تعیین وقت قبلی

☑️ کودک – نوجوان – خانواده – ازدواج – تحصیلی – شغلی و ….

☑️ مشکلات فردی ( استرس – اضطراب – افسردگی – اعتیاد و …)

☑️ اجرای آزمون هوش و شخصیت – برگزاری کارگاه آموزشی

کلینیک روانشناسی سلام زندگی 

🌟مشاوره خانواده 

 

مشاوره خانواده بیشتر از نظر پیشگیری از بروز برخی مشکلات اهمیت دارد و بحث درمان بحث دیگری است که توسط روانشناس دیگر هم می تواند انجام پذیرد. بنابراین برای اینکه از بروز مشکلات و اختلالات روانی، اعتیاد و سایر مسائل و مشکلات در خانواده جلوگیری کنیم، می توانیم از یک متخصص مشاوره خانواده بهره بگیریم. به صورت کلی مشاوره خانواده مسائل زیادی را در بر می گیرد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

در صورتی که این موارد را درون خانواده مشاهده کردید، لازم است تا به سرعت از خدمات مشاوره خانواده استفاده کنید تا از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری به عمل آورید.

اگر فرزندانتان در مسائل مدرسه مشکلاتی پیدا کرده اند، یا دچار اعتیاد به مواد مخدر شده اند.

به وجود آمدن ناگهانی بیماری مضمن برای یکی از اعضای خانواده یا مرگ ناگهانی آن ها

خشونت هایی که در خانواده رخ می دهد.

مشکلات رفتاری و شخصیتی کودک خانواده

مشکلات میان فرزندان

اختلاف نظر در مورد مسائل مالی که منجر به بروز مشکلات دیگر می شوند.

خیانت یکی از زوجین و یا طلاق

موارد بالا از مهم ترین مسائلی هستند که می توانید برای حل آن ها یا حتی جلوگیری از آن ها از یک متخصص مشاوره خانواده کمک بگیرید. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که در کلینیک روانشناسی انجام می شود.

کلینیک روانشناسی سلام زندگی 

۷۷۷۰۰۱۱۹

🌟مشاوره ازدواج

در کلینیک روانشناسی مشاوره ای تحت عنوان مشاوره ازدواج وجود دارد که از خدماتی است که برای ازدواج یک امر مفید و شاید ضروری محسوب می شود و از خیلی موارد که باعث جدایی و مشکلات دیگری که ممکن است بعدها در خانواده به واسطه انتخاب غلط به وجود آید جلوگیری می کند. در گذشته که مشاوره ازدواج وجود نداشت خانواده ها برای شناخت و آشنایی بیشتر از دوستان و آشنایان مشترکشان و تجربه دیدار با فرد مورد نظر بهره می گرفتند و یا اینکه به واسطه تحقیق در میان همسایه های فرد مقابل به نوعی اطلاعات بیشتری در مورد نحوه زندگی کردن فرد مقابل کسب می کردند.

اما امروزه با توجه به تغییرات گسترده ای که در نحوه زندگی ها به وجود آمده است و همچنین تغییر فرهنگ ازدواج دیگر این موارد مرسوم نیستند یا به شدت کم رنگ شده اند. حتی اگر این موارد هنوز هم در میان خانواده شما رواج دارد باز هم باید مشاوره ازدواج را جدی بگیرید. مساله ازدواج یک مساله بسیار مهم است که هر چقدر هم شما از طرف مقابل شناخت و اطلاعات داشته باشید باز هم ممکن است زوایای پنهانی وجود داشته باشند که به آن ها توجه نکنید و در آینده به واسطه توجه نکردن به همین موارد دچار ضربه های روانی و احساسی بسیار سنگینی شوید.

در قسمت زیر اهدافی که برای بهترین مشاوره ازدواج از نظر روانشناسان اهمیت دارد را به صورت مختصر بیان می کنیم:

آمادگی هر یک از زوجین برای ازدواج

بررسی سلامت روان زوجین

کمک به انتخاب همسر مناسب

ارزیابی برای شناخت مهارت های زندگی و آموزش آن به زوجین

آموزش وظایف و نقش زوجین در زندگی به عنوان همسر

بررسی ویژگی های مشترک و تفاوت میان خانواده های زوجین و ارائه آموزش برای رویارویی با شرایط های چالش بر انگیز

کلینیک روانشناسی سلام زندگی 

۰۹۱۰۹۴۹۴۹۱۰

۷۷۷۰۰۱۱۹

🌟مشاوره زناشویی

مشاوره زناشویی یا همان سکستراپی یکی از خدمات مهمی است که در یک کلینیک روانشناسی خوب ارائه می گردد. با توجه به اینکه منشا بسیاری از مشکلات زوجین، نارضایتی جنسی از همسر می باشد لذا دریافت مشاوره زناشویی یا سکستراپی اهمیت بسیار بالایی در حل این مشکلات دارد. در مشاوره زناشویی یا سکستراپی ممکن است متخصص تشخیص دهد که شما نیاز به آموزش هایی دارید که بتوانید به صورت مفید تر و بهتر و موثرتر در زندگی جنسی خود عمل کنید، بنابراین این آموزش ها را به شما ارائه می دهد.

حتی ممکن است روابط جنسی میان زوجین از نوع نا سالم و آزاردهنده باشد که در این صورت متخصص زناشویی یا یک سکستراپ خوب در این بین با ارائه آموزش ها و راهکار هایی سعی می کند که این روابط را به روابطی سالم و لذت بخش برای طرفین تبدیل کند. اما به هر صورت در هر خدمات روانشناسی و مشاوره مشکلات شایعی وجود دارند که عده زیادی برای آن موارد به مشاوره روی می آورند.

از جمله این موارد در زمینه مشاوره زناشویی یا سکستراپی نزد متخصص زناشویی عبارتند از:

اختلال ارگاسم در بانوان

مشکل انزال دیررس یا زودرس در آقایان

این موارد از شایع ترین مشکلات زناشویی هستند که زوجین به خاطر آن ها اقدام به دریافت مشاوره زناشویی یا سکستراپی می کنند. معمولا بهترین متخصص زناشویی یا یک سکستراپ خوب متخصصی است که با توجه به صحبت های زوجین در اولین فرصت مشکلات اساسی را تشخیص دهد و نسبت به آموزش دادن روش های صحیح و سالم و رفع مشکل آن ها اقدام کند.

در کلینیک روانشناسی رها شما می توانید با بهره گیری از بهترین متخصص زناشویی یا سکستراپ خوب، مشکلات خود را در این زمینه حل کنید و زندگی سالم تر و لذت بخشی را با همسرتان تجربه کنید.خدمات :

〽️🛑مشاوره 

〽️🛑روانشناسی و 〽️🛑روانپزشکی 

قابل ارائه در کلینیک سلام زندگی

 

✅تلفنی 

✅حضوری 

✅آنلاین

 

 

🟣کلینیک روانشناسی و مشاوره سلام زندگی بصورت تخصصی برای کودک و نوجوان و بزرگسال خدمات بسیاری ارائه می نماید از جمله این خدمات عبارتند از:

🟢– روان درمانی فردی

🔵– رفتاردرمانی

🟣– مشاوره ازدواج

🟤– مشاوره خانواده

🔴– مشاوره زناشویی ، جنسی

🟠– سکس تراپی

🟡– مشاوره شغلی

🟢–مشاوره تحصیلی

🔴– مشاوره خیانت

🟡– مشاوره طلاق

⭕اعتیاد

🟣– روان درمانی و مشاوره کودک و نوجوان

☎️– مشاوره تلفنی

 

 

✳️– آزمونهای سلامت روان از قبیل هوش و شخصیت و..

 

در ادامه این بخش به معرفی تعدادی از خدمات که در مشاوره و روانشناسی در این مجموعه ارائه می شود می پردازیم و در مورد آن ها توضیحات مختصری نیز ارائه خواهیم داد.

 

🌟مشاوره خانواده

همانطور که می دانید قطعا در هر خانواده ای یک سری تعارضات و استرس ها شکل می گیرد که اگر به درستی مدیریت نشوند ممکن است به سلامت روانی اعضای خانواده آسیب بزند و باعث مشکلات بزرگ تری نظیر اعتیاد، ایجاد اختلالات روانی و افسردگی های مزمن و … در میان اعضای خانواده شود. قطعا یک متخصص مشاوره خانواده برای هر خانواده ای لازم و ضروری است تا به صورت منظم اعضای خانواده را در زمینه های مختلف یاری دهد.

  • تخصص: روانشناسی
  • وب سایت:
  • ساعت کاری:
  • 118 برتر ایران
  • 118 برتر ایران
  • 118 برتر ایران